HTML

Karácsonyi bakancslista

2013.12.10. 10:28 socialite

Míg mindenki más ajándéklistát ír, én bakancslistát. Idén ugyanis 3 hétre fogok szabira menni, pont karácsonykor. (OK, másfél napot közben is dolgozom, de az nem lesz vész). Mivel a listák embere vagyok, (értsd: mindenre gyártok egy listát, amit utána vagy használok, vagy nem - megjegyzés: általában utóbbi) így ezt az időszakot konkrét nyaralási és telelési terv helyett bakancslistával helyettesítem. A bakancslistán olyan tevékenységek vannak, amelyekre mostanában kevésbé, vagy egyáltalán nem jutott idő, ellenben masszív élvezetet nyújtanak számomra (takarítás nem lesz benne). Így sokkal inkább egy kellemes felüdülés lesz a karácsony, nempedig egy őrült káosz, amiben régesrég felborult az elemi rend.

1. Sokáig alszom reggel

Az alvás fontos, ezt bárki megmondhatja, én így is élném az életem (napi minimum 8 óra!) ha nem lenne az a fránya meló. Értelemszerű, hogy későn kelek majd. 

2. Lustálkodom reggel

Ha kivet az ágy, a reggeli kávém mellé minden nap más női magazint olvasgatok majd. Már szerencsére begyűjtöttem a decemberi számokat, rákészültem, hogy szépségben, lélekben és trendekben is totál felkészült leszek ezeken a gondolat nélküli kávégőzös órákon.

3. Főzök ebédet magamnak

Gyűlölöm a munkahelyi menzát, mivel száműzve vagyunk Budapestről, így elég kevés házhozszállítós opció van, ami megfelelő minőségű és összetételű ételt biztosítana számomra. Eltekintve néhány hétfőtől, amikor vasárnapról marad valami (ha épp főztem), nem eszem jót ebédre. Ezért evidens, hogy főzök. Valami könnyűt, egészségeset, és ami a legfontosabb: finomat.

4. Olvasok

Imádok olvasni. Nem csupán magazinokat. 2 célom van erre a hétre: befejezni az új Haruki Murakami-t és elolvasni Háy János Xanaduját. Már vár a polcon :)

5. Edzés

Az utóbbi időben örültem, ha 6 órát alhatok, ezért nem tudtam megoldani a lelkemnek megfelelő mennyiségű edzést. De most majd. Már tudom hova veszek bérletet, minden nap más pilates, jóga és body art órára megyek, és végre egyensúlyba hozom magam. Testileg és lelkileg.

6. Moziba megyek

Mostanában újra felfedeztem magamnak a mozit, és lenyűgöz. Nem sok jó film van, de törekszem kiválasztani a legjobbakat, hogy valóban kikapcsoljon. Lehet, hogy mesét fogok nézni, az ritkán csalódás. 

7. Kiállításra megyek

Egy kis kortárs kultúra nem árthat, végre eljutok Allen Ginsberg kiállítására :) Yaaay :)

http://ludwigmuseum.hu/site.php?inc=kiallitas&kiallitasId=886&menuId=43

Szólj hozzá!

Címkék: lista karácsony Allen Ginsberg Háy János Xanadu

A bejegyzés trackback címe:

https://szovegbuborek.blog.hu/api/trackback/id/tr65676724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása